14 November

Hejsan.

Igår var jag och Robert på fest i Bergsjön. Det var inte så jätteroligt. Robert mådde dåligt :(
Det var flera idioter där som var elaka mot mig, så jag var lite smått sur hela kvällen. Eftersom att ingen av oss hade speciellt kul så åkte vi hem vid 12 tiden, och var framme hemma hos älsklingen vid ca 1. Bussen gick dock bara till LA Centrum så vi var tvungna att gå hem till honom därifrån, men det var inte så farligt.
Väl hemma hos honom tog jag en dusch, och han gjorde det jättemysigt med ljus och så. Det går helt enkelt inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar honom över allt annat! <3

I morse vaknade jag vid ca 12. Robert hade redan varit vaken ett tag då tror jag. Vi åt frukost och spelade lite Wow xD, sedan kom mamma och hämtade mig. Jag tog en dusch när jag kom hem, och nu sitter jag här med en jävla huvudvärk, och det är inte bakfylla. Det gör ont på ett annat sätt, måste nog ta en panodil eller nått i den stilen. Jag är hungrig med, men vi ska inte äta förräns om 2 timmar, så jag får väl äta klementiner eller nått. Ska strax se på en film som jag lånade av Robert. Den verkar inte så jävla bra, men får väl ge den en chans. "Den bästa sommaren" tror jag den heter, eller nått i den stilen.

Kanske skriver lite senare sen, pusshej!


Kommentarer
Postat av: roobie doobie

Grymt fin bild! <333

2009-11-15 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0