10 November

Asså finns det någon som är bra på bloggdesign som kan göra något åt min otroligt tråkiga och originella blogg? Kontakta mig isåfall! :)

Idag är det min och Roberts månadsdag<3 Jag åkte till centralen efter halva spanskan (Jag hade missuppfattat, trodde vi hade prov idag men vi har det tydligen på torsdag). Jag träffade min älskling och vi gick runt och letade efter en restaurang. Finns ju typ inga i Gbg förresten! Det blev tillslut en kinarestaurang i... kompassen tror jag den låg. Det var jättegott faktiskt!
Efter maten tog vi spårvagnen till Netto och handlade, och sedan gick vi på bio. "Saw VI". Den var bra, men väldigt sjuk. ;)
Efter bion tog vi bussen hem, och pappa hämtade mig vid Önneröd för bussen gick inte enda upp till Tahult.

Nu ska jag göra någonting annat, jag är trött på min fula blogg. Puss på er och speciellt på min pojkvän som gör mig lycklig hela tiden (L) Jag älskar dig så mycket så det inte går att beskriva med ord <3


Kommentarer
Postat av: malinooo

glöm inte att ni träffade mig och jag tipsade er om kompassen :D :D :D

2009-11-11 @ 13:54:03
Postat av: roobie doobie

jag älskar dig mer än du anar älskling <3

2009-11-11 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0