1 November

Ny månad! Trevligt :) En härlig julmånad till och med. Betyder att jag snart gottar mig i United States Of America medans ni sitter här hemma i Sverige och fryser rumpan av er! Sånt är livet. ;)

Kvällen igår var riktigt lyckad. Jag, Torre och Robert var hemma hos Robert och chillade och så, sedan skulle vi ta bussen in till stan men det gick ingen så pappa körde in oss till Centralen, och därifrån tog vi spårvagnen till Bergsjön. Kvällen var jätterolig, jag tränade min engelska med en engelsktalande kille, hur bra som helst :) Träffade massa bra folk och det var jättekul. Tyvärr så slutade inte kvällen så bra för mig, xD Jag spydde ner hela hissen och trappuppgången, så medans jag låg och sov i ett av sovrummen fick folket städa efter mig, kändes väldigt bra! Jag blev iallafall väckt, tror jag... vid 2 tiden då vi skulle börja ge oss av för att ta halv 3 bussen hem, så jag sov i hela 2 timmar! Jättekul att sova bort festen, men ärligt talat så var det jävligt gött, det behövde jag!
När vi skulle hem hittade vi inte Torre... så vi åkte hem utan honom. Bussen tog en jädra omväg runt Mölnlycke och så, och när vi var i Landvetter gick busschauffören bak och pratade med oss och frågade vart vi skulle, och när hon gick fram igen så spydde jag på sätet... så jag var orolig att hon skulle märka, men det gjorde hon inte. Det var bara för att jag fick en pommes frites av en tjej som jag spydde upp skiten, men det kändes iallafall gött efteråt!
Väl hemma hos Robert var det myyysigt. Vi somnade ca 5 om jag inte minns fel.
Idag vaknade vi vid 11 tiden. Kändes lite deprimerande att bara fått 6 timmars sömn sista natten på lovet, men det var värt det. Idag mår jag jättebra, tillskillnad från min älskling. Det är helt enkelt riktigt underbart att spy så man slipper baksmällen. Mer spyor åt folket!
Nu ska snart jag, Robert och hans bror hem till mig och äta middag, sedan ska killarna på Michael Jackson bion och jag ska väl ägna eftermiddagen/kvällen framför tvn. Köpte 2 nya Hannibal filmer häromdagen, så det blir väl till att kolla på dom och tjocka sig! Jag är sååå sugen på godis, chips och kladdkaka, så jag ber till gud att det finns hemma! Hihi.

Hoppas ni har haft en bra halloweenhelg. Tyvärr så handlade detta inlägget mest om spyor... men så är det ibland. Puss sålänge, kanske skriver en snutt ikväll!


Kommentarer
Postat av: roobie doobie

grymt lyckad kväll <3

2009-11-01 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0