Todaaaaay

Pedagogisk eftermiddag idag. Asgöttt! Slutade kvart över 11! ;) Åkte hem och solade lite med Anja, men inte fan blev det nått resultat trots att vi stekte i 2 h. "/ Nu sminkar Anja sig och jag sitter här och slappar. Hon ska snart till moppekursen och jag vill träffa Robert, men han kommer nog hem ganska så sent för det brukar han :O =( Saknar han massooooor.<3 Imorgon är jag ledig =) Så vet inte vad jag ska hitta på ikväll/imorgon. Blir väl till att slappa..
Jag vill färga håret!!! Har tänkt på det hela dagen, men jag får inte -.-' och orkar inte ens övertyga mamma. Jag får helt enkelt fortsätta se ut som ett brunnet freak .

Tröööööök.

Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0