Taizéinformation

Idag på elevens val hade vi picknick (A). På hemkunskapen bakade vi, och jag gjorde "drömtårta" som tydligen skulle ätas på skolavslutningen -.-. Efter skolan åkte jag hem och käkade och så.. och Robert kom på överaskningsbesök en snabbis, innan jag åkte till Stensjön. Först var det gudstjänst, sedan info om Frankrike resan, Taizé. Det verkar verkligen coolt och spännande! Något att se fram emot..

Efter mötet körde pappa mig till Robert, som hjälpte mig med matten lite. Sedan tog jag bussen hem och har inte gjort något särskilt sedan jag kommit hem. Ska väl dra mig till kos snart. Puss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Du måste hjälpa mig med min blogg kutti :O <33

2009-05-27 @ 22:33:50
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0