Splaaaash

Jag cyklade ut en stund. Tog en sväng förbi mina föräldrar och allt folk de umgås med. De verkade ha riktigt trevligt faktidkt. Good for them! ;)

Nu sitter jag och kollar på Sweeney Todd. Not fresch at all. Blodsplash och halshuggningar!

Jag försökte verkligen övertala mamma om att slippa åka med till Småland nästa helg.. men det funkade inte! :( Trots att hon var packad.. så jag kommer antagligen avlida av tråkighet nästa helg. FAN! Vill inte missa skojset och verkligen inte Ellinors födelsedagskalas. Fuck!!!!!

Fick ett samtal från Hornasjön förrut. Bra att någon har kul iallafall.. önskar att jag var mer er!! Menmen, det är kul att ni har kuL!! :D JAG ÄLSKAR MIN ROBERT OCH JAG SAKNAR IHJÄL ALLA UNDERBARINGAR I LANDVETTER!!!!! SANDRA Å ÄLLI Å BECKORNA OCH MANDA Å ALLAAAAAAA!

puss.

Kommentarer
Postat av: robert

JAG SAKNAR DIG!!! <3<3<3

JAG TAR EN CYKELTUR TILL HIGH CHAPPARALL SNART! <3

2009-05-21 @ 23:48:42
Postat av: Anonym

vi saaaaknar dig meeed! <3

2009-05-22 @ 10:54:04
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: sandra

VI SAKNAR DIG! (L)

2009-05-22 @ 13:47:15
Postat av: amaandalindgren.blogg.se

vi saknar dig med katti :)<3

2009-05-22 @ 23:07:09
URL: http:///amaandalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0