Perfect.

Jag ska vara helt ärlig. Jag är på fruktansvärt dåligt humör och jag är sååå ledsen. Jag skulle kunna slå på mig själv och skrika så hela LA hör. Jag och mamma har haft en stor diskussion under hela Eurovision finalen, och självklart ska alltid pappa blanda sig i och ta mammas parti. Förjävla trött på föräldra mot barn pakterna hela tiden. Jaja, jag ska inte klaga. Bättre att hålla känslorna för sig själv, men seriöst.. jag känner inte för att gå ut eller göra någonting längre. Det blir inte bättre av att man ska behöva arbeta för att få ihop till det man behöver för att överleva som en tonåring i dagens läge. Det finns så mycket som jag behöver, och jag kan aldrig handla någonting eftersom att jag har 600 kr att leva på i månaden. Av det ska allt gå till busskort, telefonkort, eventuella kläder och allt annat. Inte ens en klipptid eller ett par nya sandaler kan man få. Och jag är inte bortskämd trots att det kanske låter som det. Jag är bara trött på att alla kan fräscha upp sig ibland, och alla kan köpa nya klädesplagg hela tiden helt oberoende. Alla verkar ha så perfekta liv. Jag vet inte hur längesedan det var jag var hos frisören och klippte mig.. säkert ett år sedan iallafall, och det är ju bara att kolla på mina klyvna hårtoppar så syns det. Och jag vet inte hur längesedan det var jag köpte ett klädesplagg. Jag minns det iallafall inte..

Pengar är inte allt, jag vet. Men pengar underlättar, och att gå runt och känna sig ful och ovärdig hela tiden kan vara skönt att slippa ibland. Bara något litet kan faktiskt göra att man känner sig bättre både på ut och insidan.

Jag bara skriver på en massa strunt som antagligen ingen förstår sig på.. men det är iallafall såhär jag känner. Och jag tycker inte synd om mig själv, jag måste bara skriva av mig för detta är ju faktiskt min personliga blogg.

Trots att jag led under hela eurovision, så hängde jag ändå med. Det var en väldans massa bra länder i år alltså. Jag blev förälskad i Norge, Island, lite Azerbaijan(staning?) och i den låten där det var en som sjöng om sin mamma.. minns inte vilket land. Det var ju trevligt att Norge med den lille gossen vann. :) Det förtjänade dom!

Nu ska jag stänga av datan för att slippa ännu en diskussion med mamma och pappa. Det blir alltid såhär efter ett par öl..

Hoppas ni haft en trevlig helg och hoppas ni får en fortsätt trevlig helg med era perfekta liv.

Puss! Och jag måste erkänna att jag är sjukligt förtjust i min pojkvän. Han är den som har tagit över min hjärna och mitt hjärta totalt. Och jag saknar och älskar honom så innerligt. Jag har aldrig känt såhär, och när jag är på såhär dåligt humör så är jag bara mer desperat efter hans varma kramar och hans härliga leénde. Och lycka till på Gbg-varvet. Många kyssar till dig, Robert. <3

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag älskar dig och tänker på dig hela tiden! Du är så pefekt och underbar! Det finns inga ord!

Jag älskar dig!!! <3

2009-05-17 @ 08:45:29
Postat av: emma

katti! jag vet hur de känns , jag har samma problem , men lever på 400:- månaden! fast klippningen löser jag - klipper mig hos min mammas kompis som är frisör , så de blir gratis (x . o kläder - ouf hur länge sen som helst! sandaler har ja nog nt ägt de senaste åren - bad tofflor är billigare!

så katti - jag finns här även om vi knappt har kontakten :D<3

2009-05-17 @ 09:56:26
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0