HATA TORSDAGAR

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag verkligen hatar torsdagar.
Och dagen började ju helt underbart bra med! Försov mig. Var tydligen så trött igår kväll så att jag ställde klockan på 07.55 när jag skulle ställa den på 06.55. Så, mamma väckte mig en kvart innan jag skulle börja. Hann bara klä på mig och äta frukost, snacka om att jag såg ut som ett freak när jag kom till slöjdlektionen! Mamma körde mig iallafall, annars hade jag definitivt inte hunnit. :P

I skolan hade vi träslöjd då. Blev klar med mitt vinställ faktiskt! Så nu torkar den eftersom att jag lackade den. (Y)
Sedan hade vi idrott. Fruktansvärt rolig lektion faktiskt! Först dansade vi vals och bugg, inte så värst kul. Sedan hade vi kondition. Massa olika stafetter! ASKUL. Jag trodde inte det var min grej men det vare öppenbarligen! :D
Jag tvättade håret efter idrotten och fräschade till mig lite. Står inte ut med äckelhår och grådaskigt ansikte i skolan! =P
Vi har även haft matte idag, men jag gjorde inte ett piss. Nu har vi extraengelska men våran lärare är inte här och jag orkar inte göra något. Jag är hungrig! Ska snart till bamba, sedan ska jag promenera ner till centrum å köpa något ätbart eftersom att det är mongolisk gryta i bamba. :S

I eftermiddag har vi So och bild. Tråkigt!! Undrar var vi ska göra på bilden nu när vi inte kan vara ute och teckna längre.. så fruktansvärt trist väder ute alltså!!

I eftermiddag ska jag träffa Robert och förmodligen färga om hans hår! :D Längtar <333333

PussPåEr<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0