Godmorgon.

Just nu sitter jag och äter frukost, mackor och yoghurt. :) Väckarklockan väckte mig för en halvtimme sedan. Ska borsta tänderna och ta moppen till skolan snart. Börjar klockan 9 idag.

Jag ser verkligen inte fram emot en lång äcklig vecka i skolan alltså! Så himla mycket prov och inlämningar nu sista tiden.. hhk prov, matte prov, svenska uppsats, So redovisning, No redovisning, Engelska Muntliga NP, Kemi Labb NP, Sv Muntliga NP. Nått mer? Inte som jag kommer på just nu. Fruktansvärd vecka framför mig iallafall!! Och det blir ju inte bättre av att man inte har en goo helg att se fram emot!! =(

Nu ska jag äta upp min yoghurt och sticka, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0