Fredag!

Jag hann inte skriva igår.. så det får jag göra nu.
Jag var ledig från skolan, så jag hade sovmorgon fram till 9 vilket jag behövde. Jag och mamma gjorde oss i ordning, sedan åkte vi till slottskogen där mamma skulle hämta sin nummerlapp. Det var jättemycket folk överallt och vi fick parkera jättelångt ifrån själva stadion, så jag satt ute och solade medans mamma sprang och hämtade. Kollade på när funktionsnedsatta sprang loppet, det var tydligen dom igår.

Efter slottskogen skyndade vi vidare till gamlestaden, MoveIT gymnasiet. Där träffade vi rektorn som visade oss runt. Det verkade vara en tjeck skola och det blir väl den jag tillbringar mina närmaste tre år i, förmodligen. Det var verkligen ett fräscht danshus och det kommer bli så kulkulkul att få röra på sig där.

Efter MoveIT gymnasiet bar det vidare till rättegången. Jag var inte jättenervös faktiskt.. det blev mer nervöst när man var precis utanför "portarna". Jag tänker inte gå in mer på detalj, för det kanske inte är så lämpligt, för jag vet ju inte riktigt vilka det är som läser min blogg..
Men, jag tyckte iallafall att rättegången gick ganska så okej, jag fick inte säga vad jag ville ha sagt och frågat, och det var dumt.. men jag är nöjd över besluten som fattades. :) Det var nog lärorikt för mig att uppleva en rättegång och nu kan jag fett stryka advokat och jurist och allt som har med det å göra från min framtidajobb lista! Skulle aldrig kunna tänka mig ett sådant jobbigt jobb.

Efter rättegången åkte vi till Lunna där jag hade min fiollektion. Det var tråkigt som vanligt, men tiden går alltid så fort för vi pratar bort den för det mesta, så det är gött.

Efter fiollektionen åkte vi hem och åt å så.. sedan tog jag moppen till Robert <3
Vi hade trevligt under kvällen. Jag, Robert och Becka åkte till Önneröd och träffade Bojn, Torre, Fille och Möller (glömt någon?)

Jag åkte hem från Robert vid 12 tiden och gick å la mig nästan direkt när jag kommit hem.

Hoppas ni får en trevlig helg! Jag ska heja på mamma som springer Gbg-varvet idag så hela min dag går väl åt till att vara i slottskogen. Puss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0