Dagen<3

Hinner inte skriva så mycket.. ska lägga mig! Men iallafall.. dagen har varit bra. Efter skolan åkte jag och Robert in till stan. Han skulle köpa tröja men vi kom inte överens om någon så det blev hårfärg istället.
Vi åt och hade mysigt i stan med. :)
När vi kom hem till honom på kvällen färgade jag hans hår. Blev inte så lyckat. Först klantade jag till det i badrummet och sen ville inte färgen fastna i hans hår. xD Det blev ingen skillnad.. så vi ska färga om det imorgon igen! Mörkbrunt och senare ska han få ljusbruna slingor hade jag tänkt. =D Menmen. Megamysig dag/kväll med honom. <3<3
Mammii hämtade mig kvart över tio och nu är jag här. Trött!
Nattinatti.<3 Robert<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0