25/5-09

Hellooo. Nu sitter jag här i enheten. Har precis haft So. Har börjat med "Boken om högstadiet". Det kommer nog att bli ett roligt ämne att arbeta med! Började skriva om alla känslor och så.. och snart ska jag fortsätta skriva lite för vi har extra engelska. Vi hade So redovisning förrut, det gick helt okej faktiskt. Sen har vi lunch, Matte, No och Musik. Look forward to. Not.

Idag är det förresten exakt 3 månader kvar tills jag blir 16! ;D Jag längtar, fast ändå inte. Det var bättre att fylla år när man var yngre. Nu vill jag bara fylla år för att slippa vara 15.

Efter skolan idag ska jag plugga Hkk och Matte, för det är det jag prioriterar först nu. Ska även träffa min gullapa ikväll. Han ska hjälpa mig att plugga. ;)

Nu har jag inget mer att skriva.. ska skriva lite på arbetet nu. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0