18 MAJ

Idag var det riktigt segt i skolan. Vi fick iallafall sluta en halvtimme tidigare från Musiken! (Y) Jag tror inte den konstiga läraren pallade klassen...

Efter skolan promenerade jag ner till centrum, därifrån tog jag bussen till centralstationen. Där träffade jag Robert, Philip och deras kompis Patrik. Vi gick senare och träffade Leea och Hanna.. men jag och Robert gick inte med dom så länge.. efter parfymaffären gick vi vidare själva. Vi åt på kinabuffé och hade det trevligt. Robert handlade en jättesnygg t-shirt till mig, jag ska försöka att inte ha alltför dåligt samvete^¨^¨. Tack bästaste<3. Han handlade även en t-shirt och munkjacka till sig själv. (Y). Vi får aldrig köpte det vi är ute efter att haaa! Vi skulle egentligen köpa chinos till honom men inte blev det så.. han skyllde på att han inte orkade byta om. Latgris! xD Så vi åker väl till Allum och handlar någon dag istället för jag vill verkligen att han ska få köpt byxor! :D

Efter stan åkte vi hem till Robert och myste lite. Jag tog 10 bussen hem, och nu sitter jag här. Lite smått pumsig så ska nog borsta tänderna och nana. Ha det mys! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0