1 MAJ

wqert
Idag blir min käre mor 45 år. Gammal kärring! Men, hon förtjänar ett grattis! :D <3 
Det gör även min mammas syster, min moster Anita, som fyller 48 år idag! Grattis till henne med! :D <3

Imorse vaknade vi typ 7. Kul liv! Somnade runt 4 och vaknade 3 timmar senare av att jag mådde äckligt illa. Det gick  dock över efter någon timma..
Under förmiddagen solade jag lite med Robert och Rebecka, vid 12 tiden åkte jag hem och solade ännu mer! Stekte 1 ½ timma ute i det fina solskenet. Tycker dock att det nästan är alldeles för varmt idag!

Efter solningen gjorde jag mig i ordning och sedan kom mormor, morfar, Anita och hennes kompis hit på "kalas/släktmiddag". Vi har ätit och kollat på Emils konsert som morfar hade filmat.

Eftersom att jag kan skriva vad som helst i mig blogg, för att det är min blogg, så måste jag kommentera Anitas lite märkliga kompis som är här på besök. Jag låg liksom å solade ute på en filt, i underkläder. Så kommer hon fram och böjer sig över mig för att kolla på min piercing. Sedan uttrycker hon tyket att jag ska ta bort den omedelbart! Jag ignorerar henne. xD

Sedan leker hon med hundarna, och hon står alldeles bredvid mig. Jag vänder på mig och kollar på henne när hon plötsligt kommer springande till mig och sparkar iväg en boll, inte långt ifrån mitt huvud. Jag trodde nästan att hon skulle sparka på mitt huvud istället för bollen och det gjorde mig livrädd!!! xD

Sedan stod hon och Anita å disskuterade min piercing igen. De kunde inte förstå att den gick in från ena hållet, och ut från det andra. Så de försökte mamma förklara för dom. Ibland är det lite roligt med märkliga personer. :P
Ps: Min moster och hennes kompis är handikappade.)

Nu sitter jag här och väntar på tårtan. Så jävla sugen alltså!
Något annat jag är sjuuukt sugen på är ett härligt baaad! Jag är verkligen badsugen. Ska ner med Rebecka och några andra till Honasjön senare ikväll.. men då har jag säkerligen redan tappat badsuget eftersom att det blir kallare på kvällen..

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg! Jag orkar inte skriva mer nu, får se om jag skriver senare ikväll. Jag är så oerhört trött, kanske inte så konstigt eftersom att jag bara sov några få timmar i natt, men det är bara att kämpa på! ;D

BTW: Jag hade en megastor spindel krypandes på mig när jag låg ute och solade förrut. Undra vem som blev räddast, spindeln eller jag?!

KYSS! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D <3

2009-05-02 @ 12:12:17
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0