What a wonderful daayy :D <3

Jag och Christofer har promenerat från Önneröd, genom gallhålan och upp till mig i bäcksvart mörker. Det var lite läskigt men vi hade iaf ficklampa! Nån jävel som klagade över att mina hundar var ouppfostrade! fuck him and his dog. Nej inte hunden förresten, han kan inte hjjälpa att han har en störd matte. Nu ska jag och Christofer kolla på film, the stranger. Det ska bli mysigt. Jag har förresten beställt en bloggdesign av Nadya idag! Ser fram emot att inreda min blogg och göra den fräsh och hemtrevlig! :) Det ska nog bli ett bra resultat eftersom att jag ska betala 250 kronor för den. Eller aah, mammii betalar! :D

Nu ska jag och min pussgurka kolla på film. Ha det gött! KYSSSHh,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0