Underbar dröm!

Jag drömde att jag hade en häst inatt. Det var en helt galet skön dröm. Jag kände mig så fri och lycklig! Jag var ute och red mitt i natten, och bara galopperade bort ifrån alla problem. Åh, vad jag älskar hästar. Ge mig?!

Förövrigt en slapp dag. Var hemma från skolan idag med. Gött att vi flyttade mitt utv. samtal till nästa onsdag iallafall! Och ingen konfirmation var det heller idag.. slappt alltså! Så slapp dag att man nästan mår dåligt.

Jag har iallafall rört lite på fläsket idag. Gick en långpromenad med hundarna när solen stod som högst på himmelen. Man mår ju dåligt av att bara sitta inne, grådaskig och onyttig.

Sen har jag kollat på film och tv hela dagen, verkligen hela dagen! Först kollade jag på "Friday the 13;th". Läskig? Svar: JAAAA! Iallafall när man ligger och kollar på den själv..
Sedan kollade jag på "Beck det tysta skriket" och sedan massa gamla avsnitt av "Wild Kids", fråga mig inte varför. Sedan kollade jag även på gamla avsnitt av "House", "Grey´s Anatomy" och "Sex and the city". Fan, nu mår jag dåligt över att ha varit så oerhört aktiv idag! Jag har tillochmed fått i mig kanelkaka med vaniljsås. Nu spyr jag nästan. Vem är den onyttigaste i världen?! xD

Nu ska jag sluta klaga. Ska chatta lite och stretcha för jag har ont överallt! Musiken på radion suger.. vad har hänt? Vilken kanal ska man lyssna på nu liksom? :S

Min pappiiiiii fyller 49 imorgon, grattis till honom! Och antagligen, om mindre än ett år ligger vi någonstans i en annan världsdel, chillande och bara stekande! :D

Haaa't gött! PPuUUSHH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0