TråkkK!

Jag har faktiskt tappat suget med att blogga. Det kommer nog gå över rätt så snart hoppas jag. Ju mer jag skriver desto mer bra läsning för er, eller hur?!

Iallafall, jag har varit sjuk idag. Har haft extremt ont i huvudet hela dagen trots att jag knarkat panodil. Jag var ändå tvungen att hänga med till Allum, för vi skulle köpa födelsedagspresent till pappii. Han fyller år på torsdag. 49, gamling! V köpte iallafall Morbergs kokbok som han ska få signerad, och plankstek brädor. Jag blev kär i ett par skor som jag ska försöka fjäska till mig nästa vecka.
Vi åt ute på tacobell, inte ens det ville jag ha. Inte alls på mathumör.

Men.. nu ska jag och mammii kolla på film. Skulle egentligen se "Rallybrudar" men det var något fel med formatet, klantigt av mig att inte checka det innan liksom. Sen bestämde vi oss för "Patrik 1,5". Samma fel med den. Vet inte om det är något fel på min dator eller vart problemet ligger. Jag vill iallafall kolla på "Friday the 13;th", vilket mammii antagligen kommer vägra, så får väl se vad det blir för film när mammii vill se komedi och jag rysare..

Hoppas ni haft en bra dag! Bättre än mig antagligen iallafall ..
Just det, jag och Christofer är vänner nu för er som vill veta. Det känns skönt och våran vänskap ska bli den bästa! Men det är samtidigt gött att vara singel. Inget att sörja över!

Ha det bra, PUSS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0