Natten.

Jag har tänkt att skriva ner mina drömmar som jag drömmer om nätterna. Jag drömmer inte varje natt men väldigt ofta.

Och denna nattens dröm var helt sjukt äcklig. Det skulle inte förvåna mig om jag skrikit mitt i natten eller något sådant.
Jag var här hemma i huset med lite andra folk, men dem var inte i fokus. Jag tror iallafall att det var min familj. Jag skulle gå in i badrummet och när jag öppnar dörren kommer världens äckligaste spindel ut bakom badkaret. Han var hårig och hade stor kropp och långa ben. Med andra ord, han var stor. Kanske 1 dm kropp och 2,5 dm med benen. Jag skrek såklart och sprang ut. Det kom ut fler spindlar från olika ställen i huset, och alla spindlar var i olika storlekar. Jag skrek att någon skulle ta bort dem och pappa tog det såklart lugnt och jag vet faktiskt inte om dem tog ut dem eller inte. Efter att ha sprungit runt och försökt hitta ett ställe i huset där det inte var några spindlar som kunde skrämma en, var jag plötsligt i ett annat hus, det verkade vara uppe i Dalarna eller något sådant. Husen såg sådana ut. Vi hade tydligen flyttat, kanske på grund av spindlarna. Jag såg iallafall en nyinflyttad tjej, (nämner inga namn) i grannhuset och tog kontakt med henne. Jag tror att vi blev bra kompisar men sedan vaknade jag.

Äckligt, mjo.. om man hatar spindlar mer än allt annat så var detta en fruktansvärd dröm!
Jag tror faktiskt att besöker på Universeum igår påverkade min dröm. Spindlarna jag drömde om såg precis ut som "jättefågelspindeln" där.

Spindlarna påminde om dessa, fast i drömmen var några av dem ännu större.

hgfdhdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0