igår.

Vi var å badade med skolan 7;orna å 9;orna på Åby. Vi skulle göra simtest å livräddning och ¨sådant. Det var inte så kul. Efter det ville inte jag bada mer, så jag gick å bastade å duschade å gjorde mig iordning. Sedan gick jag och satte mig utanför. Det var en asäcklig blatte som satt och stirrade på mig hur länge som helst! När jag väl blev av med honom kom en handikappad blatte fram till mig rullstol, (har aldrig sett en handikappad blatte innan!). Han pratade om hur vädret var och att det var så vackert ute och att det är vårdagsjämning om drygt två veckor. Apskum! När alla hade fjort sig iordning tog vi bussen hem. Jag gick av i centrum å hyrde en film å köpte lite onyttigt, sedan gick jag till konfan. Det var inte så roligt. Bara planering med faddrarna. Efteråt tog jag, Elin och Olivia bussen hem, sedan kom Christofer till mig :) VI lagade mat, gick en promenad och kollade på film, Patrik 1,5. Den var rätt så bra! :) Vi körde hem honom vid halv elva.

Puss på dagen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0