Helt utmattad...

Jag är väldigt väldigt trött. Pappii släppte av mig på Allum förrut men jag hittade varken leggingsen, jeansen eller skorna i min storlek! Bajs på Allum. Så vi åkte hem igen. Har latat mig framför datorn och snackat med folk resten av kvällen. Kollade på Let's Dance nyss med. Hoppas de båda vinner! Jag står inte på någons sida...! Nu är det nyheter och jag orkar inte vänta tills vinnaren koras. Jag går nog och lägger mig nu. Ska upp tidigt imorgon, halv 10 och ska med bussen halv 11 till stan. Ska bli trevligt med en liten shoppingrunda med Rebecka. :) Sedan hämtar familjen mig och vi åker och firar pappii på mooonnnggooolliiaaan. Världens bästa restaurang. MATMATMAT! I stora fat :) Älskar maten där. Mums fillibabba. Nu ska jag sluta snacka om mat. Godnatt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0