Happyyyy!

Yeeeees, nu är jag heemma från solariet :D Hoppas jag blivit en aning brunare, men för säkerhetens skull smörjde jag in mig i brun utan sol igår., hur blev resultatet? FLÄCKIGT! Det är alldeles brunt mellan mina fingrar, (ser ut som jag torkat mig med dem under ett toabesök och glömt tvättat!) och rumpan är alldeles sträckig, och fötterna alltså, uschuschusch! jaja, who cares, .. jag gör det iofs.. men men . Man kan inte alltid vara snygG! xD Efter solariet sprang jag hem. (Jag skulle springa, men det blev att jag promenerade snabbt istället!) xD Sedan duschade jag å så.. och nu står vattnet å kokar på spisen. (Ska göra nudlar.) Har även tagit över lite bilder från kameran, så nu kommer det lite bilder från blandannat Mora! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0