Fuck !

Är så jädrans stressad inför kemi provet imorgon. Jag glömde böckerna och anteckningarna i skolan så har bara kunnat kolla upp några saker på internet. Det är jättesvårt och jag kan ingenting! Jag har frågat massa folk om vad "kemisk reaktion" är för något och vad "Kemisk förening"  är för något och vad skillnaden är.. och jag vet fortfarande inte! Alla förklarar med så svåra ord. Jag fattar nada. Snälla, mörda mig. Det kommer gå åt skogen på provet!

Jag har iallafall slappat framför tv;n idag. Och försökt plugga lite med då såklart. Först kollade jag på halva "The hills have eyes". Av någon anledning hade vi bara spelat in halva, så nu måste jag ladda ner den för att se slutet! Den var ju så extremt spännande..
Sedan kollade jag på "28 days later". Det var jättebra! :) Nu har jag precis käkat lite å ska kolla på "Grey's Anatomy".

Ni får gärna förklara vad kemisk förening och kemisk reaktion är. Du får en puss isåfall. Ciao! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0