2 månader idag!

Jag ska vara kortfattad! Har så mycket annat för mig nu.. :P

I fredags sov Christofer hos mig. Vi kollade på film och myste! I

I går, (lördags) var jag med Christofer hela dagen. på kvällen åkte vi hem till honom. Vi kollade på melodifestivalen, (vi bad att Caroline of Ugglas INTE skulle gå vidare), sedan när det var slut slappade vi lite, och sedan tog vi bussen till LA centrum. Hade tänkt kika in på fotbollsnattan, och det gjorde vi också. Den var itne alls rolig och seriöst, jag visste inte ens att det fanns så många sönderslitna fjortisar i Landvetter! Det är sjukt. vart är Landvetter påväg? Eller snarare, vart är världen påväg? Vi stannade iallafall inte längre än 5 minuter. Vi var lite trötta och ville hem snabbt, så vi gick hem till Christofer. Kollade på en film som hetter "Dead Silence". Jag somnade efter ungefär 10 minuter. Vaknade vid halv 9 imorse, fast vi låg och latade oss ända till 16.00 då mammii kom och hämtade mig. Vi hann iallafall kolla på "Dead Silence", "Asylum" och "The stranger". Jävla filmfreak är vi! :) Vi hade iallafall väldigt trevligt.
Hoppas er helg varit lyckad! :P

Idag är det min och Christofer 2 månaders dag! :) Hoppas på massor med fler månader tillsammans med dig älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis :D<3

2009-03-08 @ 20:41:34
Postat av: Älli ;)

Baaaaara 2:O trodde det var typ 3- 4 xD Grattis älskling <33

2009-03-08 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0