06-03-09

Klev upp klockan halv sju imorse med hjärtat. Sminkade mig å sedan åt vi frukost. Jag hade förresten skrivit jättemånga fel i uppsatsen som jag tänkte rätta till i skolan. Tog tjugo över sju bussen dit. När jag kom till skolan så kom jag på att jag glömt uppsatsen hos Christofer! Fredrik som hotade med IG om man inte lämnade in idag.. fuck! xD menmen, då har jag tid att ändra felen så får jag väl se om han dödar mig eller inte. Hopppas på inte! :) På engelskan idag redovisade jag mitt Australien arbete. Det gick inte så bra, men hade kunnat gå värre! Nu ska vi snart ha svenska, (teater spel om en komikers uppväxt?) Efter skolan ska jag till fiolen, får se om jag går eller tar bussen. Sedan ska jag hem, och slappa resten av kvällen tror jag. kanske fixa titanic arbetet. Mammii ville att jag skulel vara hemma ikväll iallafall.
ha de tgööt.t.

Kyss.!h


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Nu har jag fixat till det, så kontakta mig när du har varit inne på sidan :) Kram.

2009-03-06 @ 22:03:36
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0