05-03-09

Igår efter skolan åkte jag hem, hade jätteont i huvudet och botade det med godis, (Y) Kollade på top model 3 repriser och sedan något designprogram. Sedan kom jag på att jag behövde plugga så jag skrev lite på mitt titanic arbete. Sedan på kvällen gick jag en promenad med hundarna och sen körde pappii mig till dansen. Det var väldigt svårt eftersom att jag missat 3 veckor, så hade mycket att ta igen. fanskapet Sandra hade hjärnskakning så jag fick dansa själv! Appinigt. Men bra att du är frisk nu hjärtat! Efter dansen åktee jag hem och skrev klart uppsatsen, sedan skrev jag ut den å duschade. Pappii körde mig till Christofer vid 10 tiden. Vi började kolla på en film men orkade inte så länge. (Christofer tyckte att one missed call var bajsläskig!) xD Jag läste en godnattsaga för honom, (Mitt titanic arbete) xD. Vi somnade runt 12. Tack för en underbar natt och morgon hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0