Monster Jam!

Igår var jag med min familj på Ullevi och såg Monster Jam. Det börjar bli tradition för oss nu... men det var nog sista året nu. Det var roligt som vanligt, men inte lika bra. Det var inte lika påkostat som förra året, banan var betydligt mindre och hindrena var inte lika bra och stora... men det var värt att se iallafall! På kvällen sov jag över hos älsklingen. Vi myste och kollade på "The Ring", och jag somnade som vanligt. <3

Här kommer några bilder från Ullevi! btw, Jag hejade på maximum Destruction, som synd nog fick något fel och avbröt tävlingen. Den hade annars vunnit lätt! ;P Här är även lite bilder från folkracet, cross åkarna och jetmotorbilen.
23tr6q1ertwqer23wtr62qwe45123456q35tr62345t62qw3et56hjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0