Borås nästa!

Hinner inte skriva så mycket just nu. Tänkte bara berätta för de som är lite efterblivna att Mikael Jackson är död. Jag kan inte påstå att jag var jätteförtjust i honom, men han gjorde bra musik och klart att det är tråkigt när någon stor artist dör. Jaja, i natt satt jag iallafall uppe i 3 timmar och hjälpte Niklas Jappler med hans design på bloggen. Det blev ganska så bra, men mycket kvar. Får göra det när jag har tid. Somnade inte förrens halv 4 inatt, och klockan ringde 8. Har suttit 2 timmar på ett jävla polisförhör. Tänker inte gå in på det i detalj här, men ni kan ju alltid fråga :)
Efter det åkte jag och mamma å handlade, och nu ska jag packa fort, sedan duscha och äta. Borås nästa. :) Hälsa på? Det är bara att komma. Jag ska försöka ta med mig datorn, men annars är jag tillbaka på tisdag förmodligen! Jo just det, intagningsbeskeden till gymnasiet kom idag. Jag kom in på MoveIT Samhäll-dans, men jag ska byta till Katrinelund-samhäll.

Ha det gött sålänge. Puss!

Jag hedrar honom med en bild åtminstone. R.I.P
dfgfds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0