BadDag!

Idag vaknade jag upp hos Elin. Hon väckte mig klockan 12. Vi gjorde oss i ordning och tog mopparna ner till LA sjön. Där jobbade vi på brännan, och jag tog mig ett dopp i det svalkande vattnet! Det har varit 25-30 grader i luften idag, förstår ni hur underbart varmt det är?! Äntligen är det sommar. Kan man älska Sverige mer än vad man gör nu!? Härliga Sverige.

Efter någon timma nere vid sjön ringde vi Paulina så hon kom förbi. Sedan kom även Cecilia. Vi solade och badade allihopa. Åt glass med. :) Mysig dag! Det känns jätteskönt att jag och Paulina träffades, efter all skit. Jag hoppas allt blir bra mellan oss, gillar verkligen den tjejen! :) <3 Tack för dagen brudar. <3

Jag och Robert tar en paus nu. Vi kan behöva det båda två. Jag kom med förslaget och jag hoppas att det kommer kännas bra för oss båda nu ett tag framöver, det har hänt så mycket så jag tror att vi båda mår bra av det.
Du finns i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-25 @ 16:46:03
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

men oj, hoppas att det blir bra <3 :) saknar dig btw. ses på onsdag <3

2009-06-25 @ 16:47:06
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0