Bad och Lunna ;)

Idag stekte jag och Sandra nästan hela dagen i skolan. På alla raster och på mattelektionen som vi fick tillbringa ute. Det var hur varmt och fint väder som helst! Nästan för varmt... Elin sa att det var 27 grader klockan halv 9 imorse.. så det blev väl uppåt 30 grader iallafall!

Skolan var seg som vanligt, men hade ändå helt okej lektioner och slutade klockan 3. :)
Efter skolan åkte jag hem och solade ännu mer. Åt lite och sedan bar det av till Robert. Plockade upp honom och vi åkte vidare till hopptornet vid Landvettersjön. Där släppte han av mig och åkte tillbaka å hämtade Becka. Sedan kom Torre, Möller och Bojn med. Vi badade allihopa förrutom Möller som inte hade badkläder med sig. Det var väldigt skönt och svalkande i vattnet. Andra badet för mig i år! ;D
När vi badat och varit vid sjön ett tag åkte jag och Becka till Ica för att handla. Sedan åkte vi vidare till Lunna och dit kom alla sen. Ph, Mattson och Tobbe med. Där var det trevligt, vi åkte runt med mopparna, snackade å chillade typ..
Efter ett bra tag åkte Robert hem till sig och jag körde vidare hem till mig.
Nu har jag precis kommit hem. Ska väl slappa och så... lyssna på musik typ. Jag har fruktansvärt ont i benen. Massa skrapsååår från mopparna jag körde!! :'(
Tack för dagen.<3

Puss på er! Inte långt till sommarlovet nu.........så underbart!!! Första sommaren med en pojkvän. Ser fram emot det<3<3<3

Kommentarer
Postat av: markus mattsson

hej katrin bara så du vet stavas mitt efternamn så här mattsson!! men det är ju kul att man får finnas på din blogg!! ha det bäst <3

2009-06-10 @ 15:03:30
URL: http://markusmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0