8/6-09

Haaaj. :P

Idag var det seeegt i skolan. Städade skåpen och kollade på Patrik 1,5. Sista lektionen var det brännboll. 9:orna mot lärarna, men orkade inte... så jag och Elin skolkade. :)

Tog våra brumbrummar till Allum istället. Där köpte jag "diamanter" att ha i håret på balen och jag köpte även en smink neccesär. Den hade kostat 130 kr och såldes ut för 15 kr. Helt sjukt! Och snygg var den med...
Betalade av min skuld till Torre idag med, så nu är jag helt pank hela månaden. Tror jag har 20 kr i mynt i plånboken eller nått... ibland är livet sorgligt! Elin köpte förresten två väldigt söta linnen med. :) Just det, vi köpte smoothie med! Hallon och lakrits, massa gott! :D Testade även en klänning som jag tänkt beställa... är dock lite tveksam om det blir av. Men gullig var den iallafall!

Efter Allum åkte jag hem, men märkte att jag var hungrig och det inte fanns någon mat så jag åkte ner å handlade. Fisk med nudlar, passande va? När jag kom hem igen var älsklingen redan hos mig<3. Vi åt mat, (fisken blev typ rå), men nudlarna var ätliga iallafall. :)

Var en stund på mitt rum... sedan åkte vi till Lunna där det kom oväntat besök. Ovälkommet också för den delen, inte kul alls. Jaja... det var trevligt så länge det varade. :P

Efter incidenten åkte jag och Robert hem till honom. Myste och så<3. Jag åkte hem runt 10 tiden. Nu sitter jag här och ska nog sova snart. Lägga mig och mumsa på min lilla chokladbit och lyssna på musik först. :) Någon som har smakat på den nya marabou "sommar"? Choklad med jordgubbar i... smarrigt!

puss på er och sov så gott. Jag ska försöka sova bättre än vad jag gjorde förra natten iallafall. Det var en fruktansvärd natt och allt berodde på min älskling. 3 dygn med honom och sen är han borta från min säng! Vad är det för stil?

Aja... det var ett jävla tjöt på mig! Känns som att jag inte skrivit något riktigt seriöst här på bloggen på ett jävla tag nu... !

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0