This day in words.

Hej!
 Imorse vaknade jag upp med Anja. Dagen gick åt att spela monopol, plockepinn, sjunga singstar och laga lasagne. På kvällen körde jag och pappa henne till stationen, där hon tog bussen/tåget hem. Efter det körde pappa mig till Robert. Vi gick en promenad till sockertoppen för jag skulle köpa glass, men det blev inte riktigt så. Jag var inte på något "glasshumör" när vi väl kom fram. Så det blev bara en härlig promenad med körsbärsätande. Vid 10 tiden hämtade mamma oss hemma hos honom, och vi åkte hem till mig. Tog nyss en fika och jag gjorde jättesöta bakelser med sockerkaka, vaniljkräm, hallon och smultron som vi snart ska äta, men först ska jag tvätta mig och göra mig i ordning. Sedan blir det mys och bakelseätande framför "The Unborn"!

Nu ska jag göra mig i ordning som sagt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :):) tycker du ska ta och slänga in en fråga i min frågestund : http://lisasamuelsson.devote.se

2009-07-31 @ 23:42:25
URL: http://lisasamuelsson.devote.se
Postat av: robert

de va en mysig dag! <3

2009-08-02 @ 00:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0