Nervösa Katrin

Nu har jag kommit hem. Varit med älsklingen hela kvällen. Vi har myst, och kollat på minnescermonin(stavning?). Det var ganska så sorgligt, även om han inte var min idol så är det alltid tråkigt när speciella människor går bort... cermonin var iallafall fin.

Nu sitter jag här och har precis tvättat bort sminket och gjort mig i ordning för natten. Ska snart våga ta steget och fråga mamma om pengar till kondomer. Varför skriver jag det här? Jo, för det är det som oroar mig ikväll, och det bör min blogg få veta. Min blogg= Min dagbok, bara något mindre privat.
Men visst är det gött efteråt när man övervunnit sin rädsla? Det gäller bara att ta steget... tramsig som jag är.

Imorgon ska jag sova hos min älskling. Vi ska kolla på Sex and the city och käka pizza. :) Ska bli myyys. fast först på morgonen är det inte lika mysigt. Ska nämligen till tandläkaren. Jag är så NERVÖS! Jag har aldrig haft ett hål och ska heller aldrig ha det, men tänk OM jag har det? Då tar jag livet av mig. Det känns som att jag oroar mig för en hel del saker nu när jag tänker efter. Sluta upp med det Katrin, lev livet!

Nu ska jag kolla lite bilder på bilddagboken, sen blir det till att lösa lite sudoku så att jag blir trött och kan sova hyffsat tidigt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0