GRONTOFIIIILLLL

Hellu. I morse vaknade jag 9, fråga mig inte varför. Hade ställt klockan på halv 10, men är man dum och inte sover när man har chansen så är man dum.. bra mening. xD Jag känner mig lite flummig. Ont i magen har jag också för den delen. Jag tror jag vet, hoppas <3. Iallafall.. vid 11 tiden befann jag mig hos tandläkaren,. "Ren och fin mun". Haha, alltid :D Inte ett hål, jag kommer dö utan hål, det kan jag lova! :D Lite stolt e man ju... "Här syns det att du borstar tänderna 2 gånger om dagen". Haha, mjo. Ibland så. Hon tog även bilder, vilken alltid ska göra så jävla ont! Men jag överlevde. ;P
Jag har ätit världens godaste kyckling gryta idag. Mina föräldrar äger era på att laga mat kan jag lova. Det slår kanske inte Roberts föräldrar som är kockar.. men alla andra slår de överlägset. Att fråga om kondomerna igår var förresten sjukt pinsamt, men det fixade sig. Fick pengar + pizza pengar till idag.
Det var sååå fult väder imorse! Ösregnade och så... och nu är det sjukt fint! Jättevarmt så man nästan får solsting. :D Gott. Detta är en svensk sommar, helt klart. ;)
En av våra kära sköldpaddor har försvunnit -.-', som ni kanske såg i mitt förra inlägg. Om ni åker in på västergårdsvägen/nytorpsvägen i Tahult så kommer ni se massa lappar uppsatta om det. Den måste ju komma tillbaka! Antagligen har den inte rymt. för det finns inget smithål eftersom att vi har 2 staket runt dammen. Det är förmodligen någon som stulit den stackarn, men vem fan vill ha mina sköldpaddor? Säkert någon äcklig pedofil som tänder på att leka och tortera djur, vad nu det kallas... grontofil kanske? Jag håller inte koll på sånt.. men det är iallafall sorgligt. Dom har det ju så bra hos oss, varför förstöra för dom? Jag tycker folk ska vara tacksamma för att vi faktiskt tog hand om dom när dom höll på att dö av att någon jävel hade släppt ut dom i naturen och inte ville ha kvar dom., Vi har faktiskt lagt ner vår själ i att göra deras liv värt. Sköldpaddor har ju långa liv. Dom kommer följa vår familj i generationer, så varför inte låta dom simma runt och njuta i dammen vi byggt, enbart för dom?
Åh, nog pratat om det. Nu blev jag på dåligt humör med...
Min pojkvän ska jobba över så vi kan inte träffas förrän typ 5 ... vad ska jag göra under tiden? Ingen aning. Slappa antar jag.
Orkar inte lägga in bildera från Höljes idag heller, men det kommer, det kommer.
Puss, och var social! - 0767 130053

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0