En kväll på stan/Gayporr

Jag och mamma åkte in till stan. Vi gick till Avenyn där vi åt på en restaurang, "Amazing thai". Och som vanligt äter man så man är på gränsen till att spricka. Det är ju så gott! Och det blir ju inte bättre av att det är glassbuffe till efterrätt... !
Efter maten gick vi och hämtade ut biljetterna, sedan tog vi en promenad till någon slags park, där vi satte oss vid vattnet och lät maten sjunka. Sedan gick vi till bion.

Filmen var helt sjukt galen. Men rolig! Jag brukar ha svårt för att skratta till komedier... men detta var så gay att det blev roligt. Massa porr, och massa skratt. Helt godkänd film! (Y) :D

Detta blir dock mitt sista inlägg på typ 11 dagar. Nu har jag packat klart allt till lägret, förrutom en vattenflaska som jag ska hämta nu. Sedan är allt klart! Så nu är det bara att bege sig av... inte för att jag är så "på" det just nu, hade hellre varit hemma. Menmen, planerat är planerat och det är bara att göra det bästa av situationen!

Puss och hej, ha det bra sålänge<3

fghfd

Kommentarer
Postat av: robert

hur ska ja klara mig? ja saknar dig redan efter några timmar =/

jag älskar dig!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-12 @ 22:40:45
Postat av: Linda

Hej! Jag läste att du varit och ätit på Amazing Thai. Det var ett tag sedan jag var där, men jag undrar hur det var. Om det fortfarande är bufé så att man får ta hur mycket man vill och sådär? Funderar nämligen på att åka dit snart (= Kram

2009-07-30 @ 11:32:08
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0