27/7-09

Visst är jag grym på att blogga? Jag gör ju det varje dag nu för tiden... xD

Ska iallafall skriva ner vad jag gjorde igår, vilket jag knappt minns. Jag vet iallafall att jag och Robert åkte ner till centrum på kvällen, och sedan somnade vi till Harry Potter hemma hos mig. Mer minns jag faktiskt inte, beklagar. Jo just det, nu frågade jag Robert vad vi gjorde. Vi gick en promenad med hans hund, och åkte sedan ner till LA sjön med hans familj, trevligt!

Idag vaknade vi upp hemma hos mig. Åt frukost till sjunde himlen och det ösregnade ute. Trevligt väder, verkligen. Under dagen åkte vi ner till centrum, och sedan körde jag hem Robert.
På eftermiddagen tog jag och Alexandra bussen in till stan och gick på bio. "Harry Potter och halvblodsprinsen". Den var okej, men inte så bra eftersom att vi båda läst boken som är tusen gånger bättre. Jag och Alexandra tog bussen till Blåklockevägen efter bion där vi båda mötte våra pojkvänner. Nu sitter jag här hos Robert och ska sova här i natt. Väntar på att få mat, är SÅ HUNGRIG! 

 

Kommentarer
Postat av: robert

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!! <3<3<3<<33<3<33<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3<33

2009-07-28 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0