Mondaaaj

Igår solade jag solarium med Sandra och Älli. Alice var också med, fast solade inte .
Efter det hämtade mammii mig och vi åkte hem o käkade. Sedan körde hon mig till centrum där jag träffade Christofer. Vi hyrde en film som vi såg på hemma hos honom under kvällen. (: Myyyss.
Pappii hämtade mig vid tio tiden och hemma slppade jag och tog det lugnt. Duschade och lade mig hyfsat tidigt.

Imorse skulle jag gå till skolan, men jag kom på att det var översvämning i Gallhålan en aning sent, så jag fick springa hela vägen till skolan. Tahultsbacke-vägen! uschusch. -.-' Jag kom iallafall inte för sent. Usch hatar tisdagar! Har det alltid så stressigt på morgonen..
Just nu har vi Engelska. Det är segt, men ändå helt okej skoj, eftersom att jag skriver om Australien.

Slutar 14.50 idag. Efter skolan ska jag åka till Allum :) Behöver tröja tror jag .. xD

Ha det gött people (Y)

PUSSHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0