Inte orkat..

Jag har inte skrivit på väldans länge känns det som.. jag har inte riktigt fått ordning på bloggen och inte heller haft tid.. Ändring på det nu! Nu har jag lagt ned till och fixat den så nu ska jag skriva lika ofta som innan, när bloggen var ny!

Idag vaknade jag vid halv tio (blev väckt) Jag och Anja skulle till Allum med våra mammor. Där handlade jag en skjorta, rouge, underkläder, mössa och halsduk. Alla var trötta och sega så vi stannade inte så länge. Sedan åkte vi hem och åt och sen åkte Anja och hennes mamma hem. Resten av dagen tillbringade jag för det mesta framför tv;n. Har slappat väldigt mycket de senaste dagarna.. men är inte helt kurrant. Hoppas verkligen jag blir helt frisk snart! Så man kan ha kul och inte bara kolla på film hela tiden.. (även om det också är väldigt kul..)
Hoppas ni haft en bra nyår förresten! Nu ska jag nog gå och lägga mig snart..
Ha det bäst allesammans. Pussshhhh .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0