Glad och sömnig ;)

Har inte varit inne och skrivit på ett par dagar nu.. men men.. får skärpa mig och skriva var dag!

I lördags: Jag blev väckt vid 11 tiden. Jag, mammii och pappii skulle åka och köpa skidor till mig. (eftersom att jag ska åka tjejvasan nästa år, och vi ska träna om två veckor!) Först åkte vi till Allum. Där hittade vi inga skidor. Vi gick även in på skoaffärn, men där köpte jag ingenting, bara pappa. Sedan åkte vi till en annan skidaffär. Där köpte vi stavar, pjäxor och skidor. De hade inga stavar till sådana korta människor som mig så de får kapa stavarna och vi ska hämta dom nästan vecka! xD På eftermiddagen slappade jag, tror jag.. jag minns inte riktigt! xD

I söndags: Jag blev väckt idag med! Usch på mina föräldrar. Jag och mammii åkte till stan, vi skulle på bio. Kan verkligen rekommendera "Australia". Den var otroligt bra!!! Efter bion gick jag och mammii på McDonalds. Vi åt sallad och var nyttiga xD Sedan körde mammii mig till Christofer. Jag skulle överraska honom, men gissa om jag lyckas eller? Nesssh, han anade att jag skulle komma. :( Men han blev nog glad att jag kom ändå, hoppas jag! :) Mammii hämtade mig vid halv 11. Jag åkte hem och sov. :)

Idag, måndag: Skola idag. Usch va segt! Men det var rätt så roligt med Musiken sista lektionen tycker jag. Vi sjöng Abba låtar, och jag gillar ju dom så det var kul! xD Efter skolan åkte jag och Christofer till stan. Det var väldigt trevligt :)  Sedan letade vi efter en pizzeria, men vi hittade ingen så vi åkte till Mölnlycke, (Skogen). Där åt vi. Sedan gick vi ner till biblioteket och slappade. Senare tog vi bussen hem, och nu sitter jag här :) Ska ta och ringa Elin nu..

CHRISTOFER <333




Ha det bra alla gullungar ;) PUSSSHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0