:)

Rätt chill dag idag faktiskt :)
Vaknade klockan tjugo i 9. Åt frukost ihop med mammii. Gjorde mig iordning och mammii körde mig till "läkaren". Allt gick bra där. Kom till skolan vid kvart över 11. Då var det lunch och sedan var det bara Matte, No och Musik kvar. På matten hade vi genomgång så det var rätt så lugnt, på No;n hade vi också genomgång, och kollade på film typ 10 minuter. Blev kladdad på kinden av Ullis, men kladdade tillbaka senare under dagen! Efter No;n skulle vi ha Musik, men läraren var sjuk och vikarien hade ingen koll på oss så vi fick sluta en halvtimme tidigare, alltså klockan halv 3.
Mammii hämtade mig efter skolan och vi åkte hem och åt. Sedan körde hon mig till centrum och jag tog bussen till Christofer. Han sov när jag kom :) Gullungen, Fast ärligt talat tror jag han fejksov! ;) Saknat den gossen som tusan, så det var väldigt härligt att träffa honom! Vi kollade på film, "30 Days Of Night" och slappade o myste. Jag kände mig allmänt tråkig och slapp idag faktiskt. Hoppas jag blir piggare och roligare imorgon. Jag åkte med tjugo över 8 bussen hem.. eller tjaa, hem och hem.. bussen gick till centrum.  Därifrån gick jag till busshållplatsen innan Önneröd, och tog Tahultsbussen därifrån-hem.
Nu har jag gjort mig iordning och slappar. Är väldigt trött och hängig. Ska ladda ipoden nu, sedan packa gympapåsen och sova tror jag. Imorgon kommer Christofer hem till mig efter skolan. Längtar redan efter dig. <3

Ha det bra. PUSSHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0