(:

Igår efter konfirmationen åkte jag hem till Christofer, eller aah, vi träffades i centrum och åkte gemensamt hem till honom. Det var lika underbart att vara med honom som vanligt <3

Idag var det skola igen, fett segt. Hade so prov, muntligt. Det gick iallafall hyfsat bra! Slutade kl 15.40.
Efter skolan träffade jag Christofer. Vi gick promenad med Indy och sedan kollade vi på film (Saw 2). Jag somnade -.- och vaknade senare av att alarmet på mobilen gick. Det var dags att åka hem. Det är alltid lika sorgligt att lämna min älskling <3 Men alltid lika roligt att veta att man träffas snart igen! Dock dröjer det eftersom att jag ska upp till Långberget och åka skidor redan imorgon bitti. (Är borta hela helgen!)
förresten, när jag tog bussen hem från Christofer, så gick den bara till Blåbärsvägen typ för bussen hade gått sönder så man fick gå av där för den skulle till verkstan. Segt! Men det ordnade sig tillslut, med lite hjälp från Christofer så hämtade pappii mig vid Önneröd. När jag kom hem gick jag ut med hundarna, sedan gjorde jag mig iordning och nu sitter jag här. Ska snart lägga mig. Ingen skola imorgon iallafall! GÖÖÖEETT! (:

wfSFGDz<csa

Christofer, jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0