eloo (:

Lika bra att skriva nu när man är hemma, om man inte skulle hinna senare menar jag! :D

Skola idag.. assssstråkigt som vanligt. Hade innebandy på idrotten, det var rätt så kul. Resten av dagen sög. Jag kom försent till skolan en halvtimma typ.. jag gick genom gallhålan och precis i slutet innan man kommer ut vid Önnerödsbyn så var det översvämning. Hela stigen och allt var en ren flod typ. Vad har man för val, jo.. gå hela vägen tillbaka och gå en omväg som säkert skulle ta minst en halvtimma, eller så går man i floden och offrar sina kläder. Jag offrade mina kläder iallafall. Dyyynnng sur var man när man kom försent till skolan, och kallt vatten som fan var det! Aja.. ska inte klaga.

Efter skolan solade jag med Ellinor och Alice. Sedan åkte jag hem och "pluggade" lite.
Snart kommer Christofer hit =) Idag har vi känt varandra 1 månad, <3

PUSSSHH På er =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0