3 dagar ..

Nu får jag ta å skärpa mig med skrivandet, och vara inne på datan lite oftare!

I förrgår var det sista lediga dagen innan skolan, buuuhh. På dagen åkte jag och mammii skridskor på Agntjärn. Det var riktigt kul! Jag var inte så dålig som jag hade fått för mig att jag var faktiskt.. på kvällen var jag i Mölnlycke på ärenden och sedan åkte jag hem och chillade.

Igår var det skola igen, :( :( :( Det var tråkigt som vanligt, och vi har fått ett nytt schema. Det är HEMMMMSKT! Slutar klockan 4 tre dagar i veckan.. usch, äckligt sena dagar. Hinner ju inte ha något liv! Efter skolan promenerade jag till LA centrum, och jag överlevde! Fast jag var nära att slå ihjäl mig på isen flera gånger. I centrum träffade jag Christofer. Vi promenerade till golfbanan (han hade lovat att visa mig den för jag visste inte vart den låg! xD) Det var roligt :D Fast mörkt och isigt sommsagt.. Efter det gick vi hem till honom och det var trevligt (: Synd att min sötis är sjuk nu bara.. ;(

Idag vaknade jag klockan 05.00 -.-' Jag var törstig så gick ner och drack, sedan kunde jag inte somna. Kul liv liksom! Skulle upp kvart i 7 egentligen. I skolan var det segt som vanligt. Skrev iallafall klart min uppsats och läste en massa sidor i min bok :) . Slutade klockan 2, då åkte jag hem och slappade. Pratade med Christofer i telefon och sedan somnade jag. Blev tyvärr väckt av mammii och pappii. Nu ska jag och mammii gå ut på promenad med hundarna, sedan ska vi se på Let's Dance och jag ska/kommer förmodligen sova hyfsat tidigt idag eftersom att jag är så otroligt trött.

Hoppas ni får en bra fredagkväll och en bra helg! (: PUSSSSHHHHHHH <3

Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN :D:D:D:D

DU KOMMER IAF FÅ EN BRA HELG FÖR DU SKA VARA MED MIG Å ÄÄÄÄÄÄÄÄLLIIIIIIII :D:D:D Älskaaaaar dig hjärtaat, <3

2009-01-09 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0