Sooooft :)

Väder: -1,5 grader och snön VRÄKER ner. Har aldrig sett något liknande snöfall innan!!!!!

Imorse hade vi sovmorgon. När vi vaknade satt vi och kollade när ungdomarna susade förbi utanför husvagnen :P Det var ungdomsvasaloppet idag. Jag skulle egentligen åkt det men jag var för sent ute med att anmäla mig :(
När vi ätit frukost och gjort oss iordning så gick vi upp till målet. Vi skulle se när öppet spår-vinnare gick i mål. (De hade tränat 9 mil inför det stora vasaloppet.) Sedan gick vi och köpte varsin megastor coccosboll. väldigt gott och väldigt mättsamt! Sedan gick vi till Mora-city och kollade runt lite. Hittade blandannat en biograf, så ikväll ska jag och mammii gå och beställa biljetter till Sverigepremiären på "Män som hatar kvinnor". Den ska vi se på fredag! :)
Jag kollade även efter byxor på cubus. Ska köpa nya jeans på onsdag när mammii får sin lön.
Efter att varit där gick vi till Moras kyrka. Den var fin.. och mammii ville väldigt gärna se den så vi gick väl mest dit för hennes skull.
Sedan handlade vi och gick hem och åt kyckling. Sen gjorde jag faktiskt lite So läxa. Har så sjukt mycket läsa med mig! Usch.
När det var klart kollade jag på "När lammen tystnar". Den var rätt så bra faktiskt! :)
Nu gör jag inte så mycket.. ska kanske gå ut snart.. fast ska nog ringa Christofer och snacka med honom en stund först.

Ni får ha det så trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0