Skiiiiid ååå baaad :D

Igår kväll åkte jag å mammii faktiskt 5 km om ni nu vill veta! :D

IDAG, eller imorse, vaknade jag typ.. 7 :S av att en hund i husvagnen bredvid ylade! Jag kunde inte somna om så jag bestämde mig för att göra lite läxa. Jag läste närmare hundra sidor i Jonas Gardells bok. Den är faktiskt helt okej.
Efter frukosten åkte jag och mammii skidor. Det blev nästan 8 km idag. Längre kunde vi inte åka för det var öppetspår tävling. Jag hade velat testa på milen men vi får ta det en annan dag när det inte är så mycket tävlingar. Nu ska vi gå till badhuset och motionsimma. Ska väl även slappa i bubbelpoolen och schteeeeka i bastun! :D
Sedan ska vi gå ut och äta, och gå till ishallen och kolla om man kan åka skridskor där!

Ha det braaaa! ;) PUSSHhh


Kommentarer
Postat av: ÄlliPalli ;:)<3

ditt jävla äckel!! xD hoppas att du har det braaa :) låter jätte kul iallafall. vi saknar dig här hemma <3 Pussssh på dig <3<3

2009-02-23 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0