Sjuk^¨:S

Mådde inte så bra imorse,  så stannade hemma från skolan. Har väldigt ont i halsen och är väldigt förkyld, så det är skönt att vara hemma och vila eftersom vi ska till fjällen imorgon. Problemet är bara att det är dans ikväll, och jag borde verkligen inte missa den! Missade den förra veckan och kommer att missa den nästa vecka. Nee, jag får faktiskt försöka va med ändå. Annars missar jag på tok för mycket! Nu ska jag kolla på film och soooofta. (Y)

Ha det roligt i skolan idag ´människor! :P

PUSSHhh <3<3


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej!

Kul att du gillar min blogg, jag har svara på ditt mejl och jag läste precis dina kommentarer och vill bara säga att jag inte suddat ut bakgrunden utan det blir så med det objectivet jag har..

2009-02-19 @ 19:06:17
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0