Melodifestivalen.

Väldigt trevlig, men pinsam kväll. Vi tog bussen till stan vid 5 tiden. Gick till Scandinavium och hade trevligt :P Men mammii skämde ut miiiig som faan. Uschusch. Trodde jag skulle dö. Eller, aah hon skämde egentligen ut sig själv men det var jag som skämdes. Fyy på dig mammii. Ta det lugnt med vinet nästa gång! Förrutom det hade vi väldigt skojjigt. Mammiis favoritartist åkte ut direkt xD (Sharley Clamp eller hur hon nu stavas). Min gick vidare till finalen. Emilia (:
Efter Melodifestivalen hämtade pappii oss och vi åkte till McDonalds och var allmänt onyttiga! Nu är jag trött och ska sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon.

Här kommer lite bilder från kvällen..

Ni får ha ett underbart lov allesammans! Jag kommer skriva ner allt som hänt under veckan när jag kommer hem igen!PusssshH
gdfgdf

MELODIFESTIVALEN


 EMILIA GICK VIDARE, JIPPIII! Röstade bort hela 42 kronor på henne xD xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0