Känner mig sjukt konstig ..

Igår vaknade jag upp oss Alexandra o Ellinor. På dagen hämtade mammii mig och sedan hämtade vi Christofer och åkte hem till oss och käkade. På kvällen tog han och jag bussen in till stan. Gick runt där och snackade lite, sedan gick vi på bio. "The unborn" var jätteläskig! men bra! Efter filmen tog vi bussen hem till honom och sov där.

Jag spydde tre gånger den natten. Pinsamt! Kul liv liksom. Typ magsjuk eller någonting. Spydde som en liten gris.. tur att jag gjorde det ute så det inte var inne i hans stuga! xD Den natten mådde jag piss. Konstigt. På morgon var jag lite ur funktion, annars kände jag mig lite bättre iallafall. Mysigt att vakna upp med älsklingen.

Han gav mig världens finaste sak förresten, som jag alltid kommer att bära! <3 På morgonen kollade vi på "Halloween" men den var itne speciellt läskig eftersom att det var dag och ljust. Mamma hämtade mig på dagen för jag kände mig så  trött och konstig.

När jag kom hem åt jag en macka, sedan lade jag mig i soffan och kollade på "into the blue". Somnade till den. När jah vaknade var klockan kvart över sju, och teven var avstängd och Emil och pappii vet jag inte vart de var.. jag trodde att Emil sov och pappii åkt till jobbet. Jag började ta fram frukost och klä på mig för jag trodde jag glömt ställa väckarklockan och att det var måndag. Sedan kom pappii och Emil in, de hade varit i garaget. Jag tänkte efter och det kändes verkligen som att jag sovit hela natten! Sedan hörde jag pappii ropa; Du får öva lite fiol, Katrin. Det mindes jag att jag blivit tillsagd å göra på söndagen när jag vaknat, så jag hade alltså en hel natt kvar innan skolan. Lättad man blir liksom! Men jag känner mig fortfarande lite borta.. och är lite konstig känns det som.. jaja.. Ska öva lite fiol nu, sedan lägga mig och försöka sova så jag får dubbeltså mycket sömn inatt eftersom att jag var vaken typ hela sjuka natten igår.

Hoppas ni haft det bra människor! Sov så gottt <3 PUSSHH

Kommentarer
Postat av: Älli ;

duu! jag ska prata om spyorna med dig i morrogn unge daam!!

2009-02-01 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0