Berättelse :)

För ett tag sedan skrev jag väldigt mycket berättelser, såsom romaner. När jag var i badhuset förrut (Simmade förresten 1 km XD) så kom jag på en berättelse i huvudet.. Nu har jag inte hunnit så långt med den men har iallafall börjat lite smått och slarvigt. Denna gången ska jag inte ge upp utan skriva hela och arbeta igenom den ordentligt. Än är det bara 2 ½ sidor eftersom att jag började skriva alldeles nyss och det har inte hänt så mycket i den än, men jag tror att den kan bli bra så småningom och jag har redan bestämt nästan allt som ska hända i boken. Spännande va? Det kommer ta ett jäkla tag innan den börjar bli klar men om den ska bli riktigt bra så får man ta det lugnt och tänka igenom allt typ 1000 gånger. Kanske lägger ut den såkallade "skräck-romanen" här när den är klar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0