26-02-09

NU, torsdag morgon:
Pappii och Emil är i sportaffären och hyr längdskidor till Emil. Han ska följa med mig och mammii på en tur. När vi kommer tillbaka har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Kanske går bort till Siljan och åker skridskor, eller går till badhuset och simmar, eller så shoppar jag. Har iofs inte så mycket att shoppa för.. men någonting får man väl iallafall för 500 spänn.

Igår på eftermiddagen åkte jag från Mora ända till Eldris! Det var 18 km. Duktigt av mig va? Alltså, jag åkte ungefär 2/3 av tjejvasan. Och det tog ungefär 2 h.. alltså kommer jag förmodligen klara tjejvasan på 3 timmar som är mitt mål! :D Jippiiiie! Det ända som var jobbigt var min skoskav. Usch och fyyy vad ont det gjorde!



Ha det så trevligt idag :P  PusshhH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0