Julafton

Hej bloggen!

Imorse vaknade vi tidigt som vanligt. Vi gjorde oss i ordning och gick till McDonald's och köpte med oss frukost upp till hotellet. Rolig julaftonsmat, eller hur? Det var iallafall skitäckligt. Allt bestod av någonting med ägg, så det blev ingen speciell frukost för mig idag.

Nu ska vi snart åka iväg. Jag vet inte riktigt vart vi ska idag, men förmodligen så ska vi till ett vindistrikt, se världens krokigaste gata och förmodligen shoppa! :) Jag är i behov av så mycket, så idag ska jag bannemej shoppa. Får väl se om jag hittar något iallafall :)

Hoppas ni haft en bra julafton, det börjar väl bli kväll för er där hemma. Här är klockan drygt 9 på morgonen. :)
Ha en fortsatt bra dag! Många pussar<3
Btw, jag pratade med min pojkvän idag<3 Det kändes bra att få höra hans röst, trots att vi inte kunde prata så länge :( Samtalet varade 1 minut och 20 sekunder. Det kostade 75 kronor. Jag hatar att det ska vara dyrt!
Menmen, puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Duygu



God Jul!!! :D

Följgärnamin blogg :)

Kram

2009-12-24 @ 19:51:09
URL: http://demango.blogg.se/
Postat av: robert

det samtalet gjorde min julafton dubbelt så bra! <333333

2009-12-25 @ 00:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0